Våra låga fraktpriser från Nederländerna till Sverige:

69kr: Service point/ PostNord Ombud (kun til ordrer op til 20 kilo).
79kr (per 20 kilo): Hem / kontor / arbetsadress

I 99% av fallen är vårt totala pris lägre än lokala konkurrenter. Om inte, skicka oss ett meddelande.

Leveransmöjligheter:

PostNord Logo
  • För din hemadress
  • Til din kontor-/arbejdsadresse (angiv virksomhedsnavnet)
  • En anden adresse – f.eks. direkt till en gavemodtager.
  • Till närmsta service point/ PostNord Ombud i Sverige (kun til ordrer op til 20 kilo).

För att ge dig en indikation: 48 burkar läsk är precis under 20 kilo.

Vi skickar paket till Sverige på måndag och torsdag. Leveranstiden är ca. 3-5 arbetsdagar.

För vissa postnummer är frakt dyrare. Om du bor i ett av dessa områden tillkommer en avgift på 50 kr per paket:

10005 13034 13039 13055 43095-43097 76019
13025 13036 13042 13056 47132
13033 13038 13043 43080-43089 62000-62999
  • Vårt lägsta orderbelopp är 249kr.
  • När ditt paket anländer till Sverige får du ett mail som innehåller en spårningslänk där du kan följa ditt paket. Det kan ta upp till två arbetsdagar.

Om PostNord inte kan leverera din paket till ditt hem kommer de att sätta en sedel i din brevlåda med information om var du kan hämta din paket.

Om ditt paket inte hämtas, debiterar vi därefter en avgift för att täcka de kostnader vi har uppstått i samband med misslyckandet med att samla in paketet (190kr, detta är kostnaden från Nederländerna till Sverige och kommer att återvända).

Skada

  • Att köpa choklad eller godis på varma dagar är på din egen risk. Observera också att paketen rör sig och faller under transporten. Vissa produkter är extremt sårbara för skador som potatischips, choklad, kakor och liknande produkter. Det finns ingen återbetalning om dessa produkter är trasiga. Du bör främst vilja köpa dem på grund av deras smak. Andra produkter måste anlända hela. För oss betyder en trasig produkt en produkt som inte längre kan användas. En tand i förpackningen är ingen skada. För alla anspråk angående skada måste du kunna skicka oss inom tre dagar efter mottagandet bilder på skadan och förpackningen.

Returer:

Är du inte nöjd med din beställning? Vi hoppas inte, men du kan returnera icke-livsmedel inom 30 dagar om de inte används. Mat kan inte returneras för kvalitet, hygien och datum.

Innan du returnerar någonting, vänligen kontakta oss först för returinstruktioner. Berätta vilka produkter du vill returnera och varför (valfritt). Vi kommer sedan att meddela dig om dessa produkter är berättigade till retur och ger dig returadressen i Nederländerna. Retursändningskostnader sker på din egen bekostnad.

Har du frågor? Kontakta oss. Vi hjälper gärna till.