Våra låga fraktpriser och leverans till Sverige:

Våra fraktkostnader:

  Beställningar över 999 kr Alltid Beställningar 600-999 kr 1-20 kilo Beställningar upp till 599 kr 1-20 kilo
PostNord leverans
(PostNord skickar ibland paket direkt till en service point. Vi har inget inflytande på detta.) Fri frakt för alla beställningar över 999 kronor. Alla våra priser gäller upp till 20 kilo! Det är mycket mer än de flesta andra svenska webbutiker.
0 kr 89 kr 119 kr

Våra leveranstider:

Vi skickar paket på tisdagar till Sverige. I denna tabell hittar du en översikt över förväntade leveransdagar*:

Beställd på: Skickat (hämtas från oss):  Förväntad leveransdag: (Södra Sverige) Förväntad leveransdag: (Norra Sverige)
 Måndag  Tisdag  Torsdag/Fredag Måndag
 Tisdag  Nästa Tisdag   Torsdag/Fredag Måndag
 Onsdag  Tisdag   Torsdag/Fredag Måndag
 Torsdag  Tisdag   Torsdag/Fredag Måndag
 Fredag, Lördag eller Söndag  Tisdag   Torsdag/Fredag Måndag

*Vi kan aldrig garantera leveranstid. Det är en riktlinje. Vi är beroende av posttjänsten.

Vi levererar med:

PostNord Logo

För vissa postnummer är frakt dyrare. Om du bor i ett av dessa områden tillkommer en avgift på 50 kr per paket:

10005 13034 13039 13055 43095-43097 76019
13025 13036 13042 13056 47132  
13033 13038 13043 43080-43089 62000-62999  
  • Vårt lägsta orderbelopp är 399 kr*. Du får en rabatt på fraktkostnader från 600 kr. Fri frakt över 999 kr.
  • Du kommer att få ett spårningslänk från posten på kvällen som ditt paket har hämtats av oss.

I Sverige levereras de flesta paket till ett PostNord service point, det har vi inget inflytande på. Hämta alltid ditt paket så snart som möjligt, men alltid inom 7 dagar, för att undvika returkostnader. Om du inte hämtar ett paket inom 7 dagar måste vi tyvärr ta ut 300 SEK för returfrakten (detta är kostnaden från Nederländerna till Sverige och kommer tillbaka). Produkter som annonseras med kort hållbarhetstid är ej återbetalningsbara.

Skada

  • Att köpa choklad eller godis på varma dagar är på din egen risk. Observera också att paketen rör sig och faller under transporten. Vissa produkter är extremt sårbara för skador som potatischips, choklad, kakor och liknande produkter. Det finns ingen återbetalning om dessa produkter är trasiga. Du bör främst vilja köpa dem på grund av deras smak. Andra produkter måste anlända hela. För oss betyder en trasig produkt en produkt som inte längre kan användas. En tand i förpackningen är ingen skada. För alla anspråk angående skada måste du kunna skicka oss inom tre dagar efter mottagandet bilder på skadan och förpackningen.

Returer:

Är du inte nöjd med din beställning? Vi hoppas inte, men du kan returnera oanvänd icke-livsmedel inom 14 dagar. Du kan inte returneras mat för kvalitet, hygien och datum skäl.

Innan du returnerar någonting, vänligen kontakta oss först för returinstruktioner. Berätta vilka produkter du vill returnera och varför (valfritt). Vi kommer sedan att meddela dig om dessa produkter är berättigade till retur och ger dig returadressen i Nederländerna. Retursändningskostnader sker på din egen bekostnad.

Har du frågor? Kontakta oss. Vi hjälper gärna till.