Våra låga fraktpriser och leverans till Sverige:

Våra fraktkostnader:

Beställningar över 599 krBeställningar upp till 598 kr
PostNord leverans (PostNord skickar ibland paket direkt till en insamlingsplats. Vi har inget inflytande på detta.)59 kr79 kr

Våra leveranstider:

Vi skickar paket varje dag. I denna tabell hittar du en översikt över förväntade leveransdagar*:

Beställd på:Skickat (hämtas från oss): Förväntad leveransdag: (Södra Sverige)Förväntad leveransdag: (Norra Sverige)
 Måndag Tisdag TorsdagFredag
 Tisdag Onsdag FredagMåndag
 Onsdag Torsdag MåndagTisdag
 Torsdag Fredag TisdagOnsdag
 Fredag, Lördag eller Söndag Måndag OnsdagTorsdag

* Pandemin gör det extra upptagen för oss och för posttjänsten. Detta kan leda till mindre förseningar på 1-3 arbetsdagar. Vi kan aldrig garantera leveranstid. Det är en riktlinje. Vi är beroende av posttjänsten.

Vi levererar med:

PostNord Logo

För att ge dig en indikation: 48 burkar läsk är precis under 20 kilo.

För vissa postnummer är frakt dyrare. Om du bor i ett av dessa områden tillkommer en avgift på 50 kr per paket:

10005 13034 13039 13055 43095-43097 76019
13025 13036 13042 13056 47132
13033 13038 13043 43080-43089 62000-62999
  • Vårt lägsta orderbelopp är 349kr*. Du får en rabatt på fraktkostnader från 599kr.
  • Du kommer att få ett spårningslänk från posten på kvällen som ditt paket har hämtats av oss.

Om PostNord inte kan leverera din paket till ditt hem kommer de att sätta en sedel i din brevlåda med information om var du kan hämta din paket. Det här kan vara en service point. Du måste sedan hämta paketet här inom 7 dagar. Du kan inte göra anspråk på rabatt om ditt hempaket ändå har levererats till en service point. Detta är en PostNord-regel. Och finns det för att förhindra att ett paket returneras till oss. Om du inte hämtar ett paket inom 7 dagar måste vi tyvärr ta ut 300 SEK för returfrakten (detta är kostnaden från Nederländerna till Sverige och kommer tillbaka).

Skada

  • Att köpa choklad eller godis på varma dagar är på din egen risk. Observera också att paketen rör sig och faller under transporten. Vissa produkter är extremt sårbara för skador som potatischips, choklad, kakor och liknande produkter. Det finns ingen återbetalning om dessa produkter är trasiga. Du bör främst vilja köpa dem på grund av deras smak. Andra produkter måste anlända hela. För oss betyder en trasig produkt en produkt som inte längre kan användas. En tand i förpackningen är ingen skada. För alla anspråk angående skada måste du kunna skicka oss inom tre dagar efter mottagandet bilder på skadan och förpackningen.

Returer:

Är du inte nöjd med din beställning? Vi hoppas inte, men du kan returnera oanvänd icke-livsmedel inom 14 dagar. Du kan inte returneras mat för kvalitet, hygien och datum skäl.

Innan du returnerar någonting, vänligen kontakta oss först för returinstruktioner. Berätta vilka produkter du vill returnera och varför (valfritt). Vi kommer sedan att meddela dig om dessa produkter är berättigade till retur och ger dig returadressen i Nederländerna. Retursändningskostnader sker på din egen bekostnad.

Har du frågor? Kontakta oss. Vi hjälper gärna till.