Om det finns ett problem med leveransen av ditt paket vill vi lösa det så snart som möjligt för dig.
Följ denna procedur när:
- Du har inte fått spårningsnummer senast den första tisdagen efter beställning (kväll) och ditt paket levereras inte inom fem (5) arbetsdagar efter den där stunden (uteslutna helger)
- Ditt paket skadades vid leveransen (produkter är oanvändbara) – glöm inte att ta bilder vid leveransen eller så kan vi kanske inte återbetala dig.
- Du fick fel produkter
Om du följer stegen nedan kan vi lösa problemet så snabbt som möjligt:
Steg 1: Fyll i detta formulär: (Problem med paket) och inkludera all information vi behöver om din beställning för att behandla ditt krav.
Steg 2: Du får en bekräftelse inom 24 timmar på arbetsdagar då vi fick formuläret.
Steg 3: Vi kommer att inleda en utredning vid posten för dig om det behövs eller vi kommer att spåra orsaken till problemet.
Steg 4: Du kommer att höra tillbaka från oss så snart vi har ett svar (vanligtvis inom fem arbetsdagar).
PS: vi förstår att fem arbetsdagar kan känna länge efter en lösning. Tyvärr är vi ofta beroende av tredje parter för ett svar och vi kan inte påskynda deras process. Vi svarar dig så snart vi kan. Utlovade.
Formen: Problem med paket.